poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Heroes.

Caspien Andrews
"Ludzie boją się śmierci bardziej nawet niż bólu. To dziwne, że się jej boją. Życie boli dużo bardziej niż śmierć. W momencie śmierci, ból się kończy. Więc koniec to chyba twój przyjaciel"
                                         Justin Drew Bieber
"Miał ochotę odrzec, że cała ta gadanina o uczuciach nie ma sensu. Że uczucia się pojawiają i znikają, że się nad nimi nie panuje, dlatego nie ma powodu się nimi zamartwiać. Że ludzi należy oceniać po tym, co robią, bo w końcu określa ich właśnie postępowanie"

         Matthew     Travis     Caroline     Tyson     Lucas     Shirley     Isabella

3 komentarze:

  1. Czekam na Rozdziały ! . PS Zapraszam do siebie na bloga . http://my-dream-my-obsesioon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeej! Już nie mogę doczekać się prologu, to będzie coś :) No i chyba nie muszę nadmieniać, że moją ulubioną postacią jest już Justin i Caroline? haha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w cytacie u Justina. Jest taki prawdziwy, po prostu uwielbiam go! Jestem już niemalże pewna, że moją ulubioną postacią tutaj będzie Justin.
    Nie mogę się już doczekać rozdziału pierwszego, to niesamowite jak mogłaś zachęcić mnie do czytania tylko bohaterami. (:
    Pozdrawiam i życzę weny, xx.
    Zapraszam do siebie i liczę na szczery komentarz.
    her-romeo-his-juliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń